Faceți căutări pe acest blog

joi, 18 iulie 2013

Bunătăți de pe Elefant.ro

Bună tutror, uite că a venit vara și e toată lumea în vacanță, de vreo două săptămâni am scăpat și eu de sesiune și am zis că nu trebuie să las cărțile din mână nici în vacanță.:))) (vacanță de la școală că la muncă tot mă duc :P ).
Ce bine îmi pare că mi-am deschis newsletterul de la Elefant.ro zilele acestea pentru că e promoție la celebrele cărți Cincizeci de umbre ale lui Grey.

Așa că am dat repede o comandă, mi-am luat primele două volume și am primit cadou încă trei cărți, pentru că mai e o promoție valabilă pe site, la orice comandă primești niște cărți în valoare de 50 de lei. Eu le-am primit pe acestea, Cronica ilustrată a omenirii, în trei volume.






Oferta mai este valabilă, mai sunt și alte cărți la reduce, puteți arunca un ochi aici .

 

Fiecare carte a costat 28.91 lei și cu tot cu transport am dat 70 de lei. Comanda a sosit a doua zi pentru că am dat-o până în orele 16.00.




Elefant.ro - Premium

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu