Faceți căutări pe acest blog

duminică, 15 decembrie 2013

My Christmas Tree

Bună,

Astăzi vreau să vă arăt brăduţul meu. Este primul brad făcut la Braşov, acasă la Buzău fac în fiecare an şi desigur primul nostru brăduţ <3

Şi tot odată vroiam să fie o postare de genul Christmas Decoration în care să vă spun cam cât am dat pe fiecare şi de unde le-am luat, poate vă este de ajutor.

Brăduţul l-am luat din BricoStore şi am dat 16 ron pe el, are 90 cm şi îmi place că are vârfurile ramurilor albe. Globuleţele au fost 20 de buc şi au costat 10 ron, iar pe vârf am dat 2.5 ron, toate din acelaşi magazin.


Instalaţia am luat-o din Onevest pentru cei care sunt din Braşov şi are 140 de leduri ( 10 ron ).


Beteala este luat din Carrefour, cea galbenă a fost 5 ron şi cea argintie aproape 2 lei şi când mai ajung pe acolo vreau  să mai iau una galbenă pentru că are şi acele cadouri pe ea şi o s-o pun în locul celeilalte. :P



Am mai luat această crăciuniţă din Lidl la 4 ron. Omul de zăpadă l-am primit anul trecut de la Moş şi acel suport pentru lumânări l-am luat tot anul trecut din Profi şi a fost până în 5 ron.




  

 Şi câteva poze :D


 



 Cam acesta e brăduţul. Mie îmi place foarte mult, aşa mic cum e, oricum nu aveam loc în casă de unul mai mare :))

Sper că v-a fost de ajutor acestă postare.


O săptămână frumoasă.

P:S:

Mai sunt 9 zile până la Crăciun.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu