Faceți căutări pe acest blog

duminică, 22 martie 2015

Importanța unui domeniu propriu


Zilele acestea am aruncat o privire pe blogul meu și mă gândeam cum am lălăit-o de vreo trei ani încoace. M-a încântat la început ideea de a scrie pentru că îmi plăcea ce citesc în blogosferă. Între timp m-am angajat și automat n-am mai avut timp să stau să scriu sau să urmăresc tot ce se întâmplă pe alte pagini. Și cum blogul nu-ți dp de mâncare nu a mai reprezentat o prioritate.
În evaluările ce ni se fac la serviciu, suntem întrebați de planurile de viitor. Și am stat și am realizat că lucrez acolo de doi ani și trebuie să mă apuc de ceva care să-mi placă cu adevărat sau cel puțin să mă gândesc serios la ce vreau să fac când o să fiu mare :) . Nu cred că mai sunt acele vremuri în care să fii loial unui loc de muncă toată viața, mai ales dacă  nu e avantajos din punct de vedere financiar, pentru că în primul rând  contează  banii.
E o campanie în desfășurare pe BlogAwards la care participi și primești gratuit  un domeniu.ro și m-am gândit că ăsta e un semn. E un semn să mă apuc mai serios de ceea ce vreau să fac . Și cred că e primul pas . De ce? Pentru că mi se pare mult mai profesional să ai un . ro ( asta e ceva gen SRL :)) dar pe bune, aș fi mai mândră de un domeniu propriu și aș fi mai dornică să "am grijă " de el ).
Urmăresc posturile Laurei Mușoroaea și îmi place ceea ce face și chiar se vede că depune muncă și suflet și iese acel altceva. Și e o mică-mare diferență față de alte bloguri. Așa am ajuns să aleg să citesc doar ceea ce  merită și calitatea face diferența.
Deci, încă un motiv să ai domeniu propriu. Ieși din mulțime și așa chiar poți să spui că ai un loc al tău deoarece  printre avantajele unui domeniu propriu se  numără și faptul că aici chiar îți poți personaliza și "decora" cum îți poftește inima site-ul. Ceea ce pe mine mă bucură enorm. Contează foarte mult aspectul, ca și în cazul oamenilor.
Așa că un domeniu propriu  îți oferaăo mai bună identitate și  oportunitatea să investești mai mult în calitate.
Și din punt de vedere tehnic sunt mai multe avantaje. Am citit că pe platformele precum wordpress sau blogger ți se poate șterge conținutul sau poți avea diverse probleme de acest fel. Și mă gândesc la cei care au un istoric mare, cât de trist ar fi să se ducă pe apa sâmbetei toată munca.
În al doilea rând ești mai ușor de găsit de motoarele de căutare și cred că toți ne dorim acest lucru, mai ales dacă vrei să ai și câștiguri financiare și eu chiar vreau acest lucru ( și acum să-mi sară toți în cap că sunt o profitoare  :)).
Și să nu uităm de viteza de încărcare. Doamne cât urăsc să aștept să se încarce o pagină, mă enervez instantaneu.
Așa că eu particip la această campanie ca să primesc un domeniu pe gratis, de ce să nu profit de această șansă. Vă invit și pe voi să faceți același lucru și profitați de aceste campanii pentru că nimeni nu-ți dă nimic pe degeaba în zilele de astăzi și eu chiar admir persoanele care au venituri sau avantaje făcând ceea ce le place.
Oricum să știți că cei de la http://www.webrahost.ro au preturi mici, așa că dacă vă hotărâți mai greu, putetț să apelați la serviiciile lor, plătind doar 25 de euro pentru un domeniu, iar în pachet primiți și găzduire. Eu una știam că un .ro  costă mai mult și zic că  prețurile sunt foarte bune.

Așa că dacă vă interesează aruncați o privire aici

                          Reducere pentru pachetele de hosting plus inregistrare domeniu nou.
         Noul tau domeniu .ro cu 25 Euro + TVA doar impreuna cu un pachet de gazduire Webrahost.




Deci, ne vedem pe SRL ?  :)   Aa, pardon, pe .ro  ?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu