Faceți căutări pe acest blog

duminică, 14 aprilie 2013

Favoritele lunii Martie

   Da, da, aţi citit bine, favoritele lunii martie. E cam târziu, ştiu dar săptămâna asta m-am angajat şi trebuie să fac un training care e destul de obositor şi îmi mănâncă tot timpul, dar îmi place aşa că nu mă plâng.
   Iniţial nu mai vroiam să fac această postare ţinând cont că suntem la jumătatea lunii aprilie, dar am zis că mai bine mai târziu decât niciodată.

   Ca fond de ten am folosit două:




   Celui de la Avon nu am ce-i reproşa, cel de la MUA ar fi bun, dar are un minus, nu e deloc matifiant, ci luceşte.







Pentru restul feţei am folosit:
 Rimelul de la Very Me de la Oriflame care la preţul de 10 lei ( la reducere ) e excelent. Chiar vi-l recomand.
Rujul Oriflame Beauty Wonder Colour, nuanţa 22536 Coral Wave. Îl ador, după cum se vede e pe terminate şi îmi place că nu e un roşu aprins, ci e un roşu coral şi e mai uşor de purtat.
Tot pentru buze, am mai folosit luciul de la Very Me Pink me perfect, care este aproape incolor când îl aplici pe buze şi pe urmă se transformă într-un roz foarte frumos.
Tuşul de la MUA este waterproof şi îşi face bine treaba şi rezistă. Şi mai are şi o pensulă bună.



Pentru unghiuţe am folosit oja de la Oriflame, Coral Red, care la fel ca şi rujul îmi place că nu e un roşu închis. De fapt, din toate ojele pe care le am numai pe asta o folosesc, aşa de mult îmi place. :P 
Şi acest lac cu sclipici care e superb.



Crema Pure Calmille de la Yves Rocher e preferata mea şi îmi place cum s-a schimbat tenul meu de când o folosesc.




Tratamentul de la Chi l-am cumpărat de Black Friday şi îl am şi acum, şamponul din aceeaşi gamă l-am terminat. Era bun şi curăţa foarte bine dar consider că îi pot găsi un înlocuitor mai ieftin, care să cureţe părul, pentru că tot ce îmi trebuie e un tratament bun şi îl am pe cel de la Chi. :P E foarte bun, nu mi se mai încurcă părul, îl lasă mătăsos.
Nu îmi place să folosesc zece mii de chestii pentru spălarea feţei, aşa că în luna martie mi-am curăţat tenul cu Gelul pentru spălarea tenului din gama Pure Skin. Curăţă bine, conţine acid salicilic.
Ca şi geluri de duş, am folosit mult lăudatul gel de duş cu cafea de la Yves Rocher, care îşi merită laudele. Îmi place că lasă pielea catifelată.
Şi gelul de duş de la Oriflame, care curăţă pielea foarte bine, nu ştiu de ce, dar când mă spăl cu el ,îmi simt pielea foarte curată, poate şi pentru că nu o catifelează ca în cazul celui de la Yves Rocher. La miros îl întrece pe celălalt pentru că rămăne pe piele şi după ce ies din duş. Iubitul meu mă întreabă mereu cu care m-am spălat pentru că miroase în urma mea. :)


Aceasta e crema mea preferată pentru că miroase a piersici. Nu e chiar cea mai bună cremă de mâini, dar folosită constant, îşi face treaba. Mâinile mele nu mai sunt uscate.


Şi deodorantul meu favorit, din toate timpurile :)) e tot de la Oriflame, cam toate produsele sunt de la Oriflame :P 
E împotriva creşterii părului şi chiar aşa e. Am devenit dependentă de el, nu mai pot folosi altul, parcă mă irit de la altul. Asta cred că se datorează şi faptului că nu conţine alcool.




Moment de bonheur a fost cel mai folosit, l-am luat împreună cu gelul de duş cu cafea, când a fost la ofertă gratuit la orice comandă.



Şi pentru că în martie a fost frig, acesta a fost eşarfa preferată. E luată de pe Ebay şi a costat în jur de 20 de lei.
Brăţara e luată tot de acolo şi am dat tot puţin pe ea, vreo 15 lei, iar acei superbi cercei de care nu mă mai despart, luaţi bineînţeles, tot de pe Ebay :P au fost doar 10 lei şi de când i-am luat i-am purtat încontinuu şi nu s-au decolorat deloc, aşa cum păţesc cu bijuteriile luate de prin magazinele de la noi şi pe care mai dăm şi o căruţă de bani.





 Şi acest pulover mi-a plăcut mult, mai ales că am dat pe el doar 26 de lei. :P


 Iar pentru aceste botine, nici nu mai am cuvinte. Le ador. Le-am luat din Cato şi au costat 140  de lei. 

Cam asta a fost tot, sper că v-a plăcut şi cred că urmează un haul pentru că ieri a fost 25 % reduce în C&A la toate produsele şi am profitat.

O săptămână cât mai frumoasă vă doresc. 



                                                                                                               Pupuci






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu