Faceți căutări pe acest blog

marți, 30 aprilie 2013

Review Ulei de cocos de la Nutiva

Azi vă povestesc despre uleiul de cocos de la Nutiva luat de pe Iherb.



Pe eticheta lui găsim următoarele: ulei extra virgin de cocos, organic, nerafinat, presat la rece.
Poate fi folosit pentru întreg corpul, dar şi pentru gătit.
Păstrat la rece are textura unui unt, dar la cald se topeşte şi are textura unui ulei :P
Ţinând cont la cât de cald este acum, dacă vreau să-l folosesc în stare solidă trebuie să-l ţin la frigider, pentru că la temperatura camerei e lichid. Oricum în contact cu pielea el tot se topeşte, dar consider că elimin risipa dacă e solid şi în acelaşi timp îl aplic mai uşor, adică încercaţi să luaţi ceva lichid cu degetele :)))

Am observat că fetele din blogosferă îl folosesc ca şi tratament pentru păr.
Mi-am făcut şi eu mască   (mai bine zis mi l-am pus aşa simplu în cap pentru că nu am mai adăugat nimic altceva :P ) la rădăcină, deşi ştiu că se zice că nu e bine să iţi pui uleiuri sau alte măşti la rădăcină, dar eu consider că aceasta trebuie hrănită şi tratată, că doar de acolo creşte părul  :D .L-am folosit pe păr, doar de vreo două ori ( pentru că recunosc, mi-e silă ) şi în primul şi în primul rând am observat că îmi făcea părul să pară mai bogat şi să aibă volum. Alte efecte nu am observat pentru că, după cum v-am spus l-am folosit doar de două ori şi consider că după mai multe utilizări, repetate, se pot vedea rezultatele.

Aşa că cel mai des l-am folosit pe faţă, mai ales că sezonul rece doar ce a trecut mi-l aplicam seara după demachiere ( nu în fiecare seară, doar când simţeam nevoia ). Şi tot pentru ten îl mai aplicam atunci când aveam anumite perioade când faţa mea era iritată, apăreau coşuri sau arăta îngrozitor. Şi minune, a doua zi, tenul era uniform, dispărea orice roşeaţă, coşurile nu mai erau aşa vizibile, pot să zic că le hidratează (nu ştiu dacă e corect cum zic :P ) dar le şi usca în acelaşi timp, dar nu-ţi rămânea pielea uscată.

L-am folosit şi pe corp şi în timp ce scriu această postare realizez că l-am folosit de mai multe ori  decât orice loţiune de corp aş avea. Da, mi s-a aprins beculeţul şi nu cred că mai dau banii de acum încolo pe creme de corp. Şi tot acum realizez că mai repede suport uleiul pe corp, decât cremele, pentru că acesta întră în piele şi nu lasă stratul acela gras la suprafaţă. Da, în cazul astă sunt ciudată dacă pot zice aşa :)) nu suport să mă şterg după ce ies din baie, doar "mă bag" în prosop, aşa cum nu suport să mă îmbrac imediat ce am făcut baie sau m-am dat cu cremă. Revenind la uleiul de cocos, mai bine mă simt dacă fac un duş şi îl aplic pe corp . Şi bineînţeles că rezultatele întrec orice cremă şi nu mai conţine nici  toate prostiile prezente în alte produse.

În concluzie , îmi place. După cum v-am zis îl folosesc mai mult pe faţă şi pe corp. Pe faţă face minuni, cel puţin în cazul meu ( mai ales în acele perioade naşpa ale fetelor) şi pe corp hidratează şi lasă pielea catifelată. Şi foarte important nu rămâne la suprafaţa pielii, acum să nu vă imaginaţi că în 5 minute a intrat repede în piele. dar eu îl iubesc pentru că mi-e aşa ciudă când mă mai dau şi eu cu o cremă :D şi nu văd nici un efect, aşa mai bine mă dau frumos seara cu ulei şi gata, dimineaţa pielea mea e adorabilă :) 

Aş mai fi avut nişte poze cu textura uleiului, dar de câteva ore mă chinui să le încarc şi nu vor nici în ruptul capului. Cred că s-au speriat de vecinii mei gălăgioşi, care odată cu venirea căldurii, au dat startul la chefuri. E aproape 2 şi ei petrec şi eu nu dorm. :))) De obicei nu mă deranjează chiar aşa tare acest lucru, dar în momentul de faţă bat din picioare şi cântă de zor în cor. Aşa că o să fac şi eu noapte albă şi o să mă uit la seriale, doar ce am început The Mentalist
O să mai încerc mâine să le fac din nou pentru că nu mai am energia necesară acum. :D 


Am uitat să vă spun, costă aproape 11 $ are 445 ml şi îl găsiţi aici. Şi încă ceva, are un miros uşor de cocos, nu e deranjant.



 Folosind codul QUH909, dacă sunteţi la prima voastră comandă aveţi o reducere de 5 $   sau de 10 $ dacă aţi comandat produse de peste 40 $. De asemenea dacă daţi click pe linkurile din acest articol, acestea conţin codul meu de afiliat şi reducerea se va aplica, codul apărând în câmpul pentru cupoane de reducere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu