Faceți căutări pe acest blog

duminică, 2 iunie 2013

It's movie time

Oficial a venit vara !!!!  . . .  cu ploaie. Şi dacă tot e vremea cum e, am zis că "It's movie time".
Aveam acest film în calculator, dar nu am avut timp să mă uit la el, dar până la urmă i-a venit rândul şi lui. :) 
Şi  vreau să vă spun că mi-a plăcut la nebunie. De ce? Pentru că nu am mai văzut un film românesc atât de bun şi mi se pare o comedie foarte reuşită şi cum mie îmi plac comediile. . .


 


 E o comedie bună, cu umorul nostru românesc specific şi totodată o poveste de dragoste.

Poate l-aţi văzut, poate nu, eu vi-l recomand. O să vă binedispună instantaneu, e o porţie zdravănă de râs  ( iar Andi Vasluianu mi se pare că seamănă cu Patrick Dempsey :x ).

 

  Vizionare plăcută.  


                                                                                                             Pupuci 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu