Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 mai 2013

O bucurie pentru fiecare - de la TopCeas.ro


    Peste aproape 3 luni eu şi iubitul meu vom aniversa 5 ani de relaţie.
    Şi pentru că  5 ani înseamnă atâtea clipe petrecute unul alături de celălalt, atâtea emoţii şi trăiri intense, sunt ani plini de fericire şi dragoste, cum altfel să onorăm această dată importantă decât printr-un cadou mai special. 
    În zilele noastre, cadourile între îndrăgostiţi sunt atât de diverse, de la banalele lucruri inscripţionate cu diverse citate şi poze, care nu sunt deloc pe placul meu, la diverse gadgeturi, smartphonuri sau de ce nu produse cosmetice sau de îngrijire personală. Într-adevăr, sunt atâtea posibilităţi de a alege un cadou, dar eu vreau ceva mai special, aşa ca acest eveniment. 
   Şi aşa mi-am dat seama că  un ceas ar fi cadoul perfect. Pentru că este un dar util şi special.
În afara faptului că  ceasurile de lux denotă o anumită clasă şi eu mereu am considerat persoanele purtătoare de ceasuri ca fiind punctuale şi serioase, ele mai reprezintă şi un accesoriu simplu, dar de efect pentru orice ţinută. 
   Cât de bucuroasă sunt că am găsit cadoul perfect.
   Şi pentru că  trebuie să mă pregătesc din timp, am apelat la prietenul de nădejde al tututror şi anume internetul. 
   Am dat peste siteul Topceas.ro, un site cu ceasuri elveţiene, cu diverse modele care de care mai frumoase. De aceea iubesc eu cumpărăturile online, poţi sta liniştit(ă) acasă, fără a fi deranjat de alţi cumpărători sau de angajaţii mai puţin amabili.
Iar aici mi-au atras atenţia două ceasuri superbe.

 Pentru mine am ales un ceas Armand Nicolet, mai precis Armand Nicolet M02 Moon Date Lady Steel White.

                                                                                                   sursa
 Ceasul este fabricat din oţel inoxidabil ceea ce mă bucură pentru că acesta este rezistent la coroziune, cât şi la căldură şi foc, menţinându-şi astfel duritatea. Pentru că tot am menţionat de duritate, aceasta face  ceasul  să fie foarte rezistent la impact. De asemenea se ştie că oţelul inoxidabil, are o durată de viaţă lungă în comparaţie cu alte materiale şi ca să nu mai zic de siguranţa pe care acesta o oferă datorită faptului că nu se cojeşte, deci eliminăm riscul aspectului neplăcut  al tăieturilor sau al zgârieturilor. Şi pentru că sunt femeie, îmi place  că are suprafaţa strălucitoare şi uşor de întreţinut.
Un alt aspect important îl reprezintă cureaua din piele  originală, o altă bilă albă pentru acest ceas. Ştiu că nu voi avea un ceas cu un  aspect neîngrijit al brăţării, decolorat sau decojit. Şi bineînţeles, când va fi cazul, pe canicula din timpul verii nu-mi va transpira încheietura mâinii.
Şi pentru ca totul să fie perfect se cerea şi un cadran la fel de bun ca restul ceasului. Carcasa sa are 34.5 mm, iar grosimea  este de 11 mm. Geamul este confecţionat din cristal safir, ce este foarte dur, deci rezistent la zgârieturi, încă un aspect important pentru mine. Safirul are valoarea 9 a durităţii, fiind întrecut doar de diamant ce are o valoare de 10. 
Mă mai bucură faptul că are un mecanism automatic, ceea ce înseamnă că nu mai trebuie să întorc cheiţa, acest mecanism generând energia necesară funcţionării ceasului odată ce noi mişcăm mâna ( prevăzut cu un rotor ce este antrenat în funcţie de mişcările mâinii).

  Şi bineînţeles, îmi place forma lui rotundă şi cureaua albă ( ce va veni de minune pe piele bronzată ). Este un model frumos, ce nu se demodează şi îl ador  până la cel mai mic detaliu. :)


  Iar pentru prietenul meu am ales acest model: 



  Este confecţionat din aceleaşi materiale de calitate, din oţelul inoxidabil  şi cureaua neagră din piele originală. 
  Carcasa de 46 mm şi 12.5 mm grosime include acelaşi geam rezistent din cristal safir. 
  Acesta este prevăzut şi cu funcţiile Data şi Power reserve. 
  Şi să ştiţi că iubitul meu este destul de pretenţios şi cu greu găseşti un cadou pe placul lui, dar acest ceas i se potriveşte de minune prin designul lui unic ce denotă stil, încredere şi valoare. 
  Ceasul este prevăzut cu mecanism  mecanic lucru ce mi se pare adecvat pentru un bărbat.

  Un alt lucru care îmi place la ambele ceasuri este că li se poate vedea mecanismul. Pe mine mă fascinează acest fapt. 

                                                                                             sursa




  
Ceasurile vin într-o cutie frumos ambalate şi au fiecare 24 de luni garanţie.

  Mie îmi plac, m-am îndrăgostit de ele şi ştiu că atunci când le vom purta ne vom gândi unul la celălalt. Este un dar ce ţine o viaţă, un cadou ce v-a înmagazina o valoare sentimentală enormă şi multe amintiri.



    Formează perechea perfectă, aşa ca noi doi:




    Vă invit şi pe voi să vizitaţi magazinul online Topceas.ro şi să vă alegeţi preferatul. Veţi găsi lucruri de calitate şi o gamă diversă de produse cu preţuri pentru toate buzunarele.



Cu acest articol particip la campania organizată de Topceas.ro şi BlogAwards.ro.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu